BUN VENIT ÎN MAGAZIN !
Magazin de vanzari online



m menu image  m home m cart

COŞ CUMPĂRĂTURI

Coșul este gol.

Anunţuri,contact

Telefoane

Important

Mai multe informații

Cine e online

Sunt 8 vizitatori pe site

Termeni de Garanţie


Folositi corect produsele:
Toate produsele comandate sunt insotite de certificate de garanti in functie de tipul produsului intre 10 zile si 12 luni respectiv 24 de luni la anumite articole.

Colete Retur:
Pentru a verifica si constata starea si motivul returnarii (garantie ,defect ,retururi in termenul legal de 14 zile,etc.). Coletele retur se primesc inapoi doar prin POSTA ROMANA si fara Ramburs.
Va rugam sa nu trimiteti colete prin posta sau curier cu plata ramburs fara a ne anunta intrucat acestea nu vor fi ridicate.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente.


Drepturile si obligatile consumatorului:
Clientul (cu exceptia comenzilor facute pe firma) are dreptul de a notifica in scris sau telefonic Danmar Impex 94 SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului prin returnarea produsului in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original,cu toate accesorile si fara sa prezinte urme evident de deteriorare sau uzura,clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legii.De asemenea nu se primesc colete cu ramburs urmand ca banii sa va fie returnati in maxim 30 de zile de la primirea coletului,Danmar Impex 94 SRL obligandu-se sa trimita banii sau alt produs ales de dvs. dupa solutionarea investigatiei conform cu cerintele de mai sus.
Atentie:Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor livrate direct catre client pentru care a fost facuta proba,sau a produselor considerate de natura intima,aparate de ingrijire personala ,si a celor uzuale de unica folosinta.
- Rezolvarea produselor sau returul banilor inapoi se va face in termenul maxim de 30 de zile de la primirea retur a produselor,si nu include si pretul transportului.
- Returnarea coletului se face prin Posta Romana la adresa stabilita ,cu o anuntare prealabila la telefon sau email,in starea produselor specificata mai sus.
- Coletul (plus eventualele cadouri) va fi returnat,insotit de o sesizare scrisa,factura si chitanta originale,iar in cazul returnarii partiale insotit de copii ale acestor documente.
- Daca coletul nu este insotit de acte sau copii sau nu indeplineste conditile de mai sus,Danmar Impex nu isi poate asuma nici o responsabilitate privind problema rezolvarii returului.

Retururi cu produse defecte si costuri:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesorile si atasamentele aferente.Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen,in vederea inlocuirii cu unul nou,numai in acest caz costul de transport este suportat de bazalshop.ro.Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.Indiferent de situatie,costurile care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor in caz ca sa depasit termenul de 24 ore de la primirea produsului.
Atentie :Produsele returnate se pot trimite numai prin Posta Romana,fara ramburs.Orice colete retur care nu indeplinesc aceste conditii nu vor fi ridicate de catre noi.In toate aceste cazuri se face o cerere scrisa indicand numarul comenzii catre comenzi [at] bazalshop.ro.Produsele trebuie sa fie impachetate in ambalajul original, sa nu prezinte urme de degradare,zgarieturi,si alte conditii prevazute mai sus,cu mentiunea ca trebuie sa aiba toate accesorile,cutia originala.
Obligatoriu produsele trebuie sa fie insotite de documentele in baza carora s-a efectuat livrarea.Daca produsul defect nu poate fi inlocuit,la cererea consumatorului va fi inlocuit cu un echipament similar din punct de vedere functional sau se va restitui contravaloarea actualizata a produsului respectiv.In cazul solicitarii nejustificate de schimbare sau reparare a produsului returnat ,ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea servicilor de investigare in valoare de 30 RON,a produsului reclamat ca find defect.

Produse defecte:
-acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea revine in responsabilitatea clientului.Produsul trebuie trimis retur,clientul suportand plata,in ambele sensuri (tur-retur).Deteriorarea prin lovire si zgarieturi a produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Descrierea si imaginile produselor:
Preturile stocul si descrierea produselor afisate pe site au doar un caracter informativ.Firma S.C. Danmar Impex 94 SRL nu isi asuma nici o responsabilitate legala pentru eventualele greseli de editare,afisare sau listare fara a confirma informatile ca fiind corecte in mod scris din partea S.C. Danmar Impex 94 SRL.Deasemenea in anumite imprejurari de ordine interna S.C. Danmar Impex 94 SRL are dreptul de a refuza orice comanda fara o notificare prealabila si dreptul de a-si alege clientela.

Conditii de valabilitate pentru garantii:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si atasamentele aferente .
Produsele isi pierd valabilitatea daca sint folosite in alte scopuri decit cele ptr care sint prevazute :
-folosirea produselor ptr casa in masina sau in alte medii de soc fizic in afara produselor care sint construite ptr masina
-alimentarea produselor care suporta 12 volti la 24 volti.
-folosirea produselor ptr casa in scop industrial sau in activitati comerciale intense suprasolicitante ce atrag castiguri(cu exceptia produselor profesionaleprevazute special ptr aceste activitati).
-scaparea lor pe jos sau zgirieturi.
-alte activitati care nu au scop de recreere si uz personal.
-interventii asupra echipamentului in alte scopuri decit cele prevazute,precum si interventii asupra mecanismelor.
-Defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:
a. Manipularea si exploatarea neglijenta (socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva in incapere,asezarea in pozitii altele decat cele descrise , obiecte straine intrate in echipament, lichide, etc.)
b. Utilizarea unor atasamente altele decat cele originale.
c.Interventii neautorizate de catre noi in echipamente.
d. Exploatarea peste limita de incarcare maxima lunara prevazuta.
e. Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute.
f. Defectiuni datorate aplicatiilor clientului.
g. Utilizarea unui suport de sustinere necorespunzator(masa defecta,improvizatii etc...).
h. Defecte datorate cablurilor de legatura, impamintarii cladirii pecum si datorate conectarii/deconectarii
echipamentelor in timpul functionarii.
i. Defecte datorate instalatiei electrice proaste sau a variatiilor de tensiune provocate de catre compania dvs. de electricitate.
j. Spargerea,deteriorarea carcaselor,zgarieturi ,ruperea sau deteriorarea cablurilor sau butoanelor de catre client.
k. De asemenea consumabilele cun ar fii:cabluri,adaptoare,transformatoare de priza sau auto,telecomenzi,nu constituie obiectul acestei garantii,dupa trecerea termenului legal de 14 zile.Acestea sunt obiecte foarte usor influentabile de factorii externi sau nefolosirea corecta(supratensiuni datorate instalatiei electrice sau Enel,baterii necorespunzatoare,deteriorare prin apasare,rupere,etc),si nu tin de noi sau de producator.De aceea va rugam sa testati si sa folositi produsele imediat cum le-ati primit pentru a constata functionarea completa a acestora.Produsul achizitionat beneficiaza de garantii in conditii optime in cazul respectarii regulilor de instalare,utilizare,manipulare prevazute.Distribuitorul isi rezerva dreptul de a inlocui aparatul care se dovedeste a fi defect.
Clientul este obligat sa lase echipamentul defect atat timp cit este nevoie ptr. constatare si reparare a produsului (in limita maxima de 30 zile).
Toate produsele care fac obiectul de garantie sunt insoite de certificate de garantie originale,si actele aferente.Neregasirea acestora in pachetul primit se poate intampla pur din motive omenesti neintentionate, de aceea trebuie semnalata imediat ce a fost detectata catre noi fie prin email sau telefon,pentru a rezolva trimiterea imediata a acestora catre Dvs. prin posta,email,site sau verbal in anumite cazuri.

Garantia calitatii servicilor noastre:
- Inainte de livrare produsele dvs. sunt testate si ambalate cu atentie.
- Dupa livrare in caz ca ceva nu este in regula cu produsul cumparat aveti garantia ca il veti putea inlocui(schimba).
- In caz de nesolutionare a garantiei puteti primi banii inapoi.
In cazul unui produs defect,contactati-ne inainte telefonic sau prin email si comunicati-ne problema.Produsele defecte se trimit numai prin Posta Romana.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor:
TELEFONUL CONSUMATORULUI: 0800 080 999
– linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM, adresa si numerele de telefon/fax cu
tarif normal, si adresele de e-mail ale comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor,
respectiv ale Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, în a carui
raza teritoriala se afla operatorul economic, precum si adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru
Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro.
NOTA: Aceasta Pagina notifica clientul si se presupune acceptata de clientii acestui site.Orice Litigii se rezova pe cale amiabila considerand aceasta posibila in maxim 30 de zile de la incepere.Aceasta garantie prezenta mai sus este valabila pentru Dvs. daca sunteti client inscris in site-ul nostru si produsul nu a depasit termenul de Garantie.
-Directiunea.

ESTE INCHIS PENTRU VACANTA ! La plata în cont vă rugăm intrebaţi înainte despre stoc.Comanda minima este de 35 lei in afara de transport.



Viziteaza magazinul BazalShop pe ShopMania Certificat Web Ghidul tau autentic de shopping. | ASR's